الکسا

خاطرات خنده دار سری 1

تبلیغات در سایت ما

♫ Land of Love ♫

تبلیغات
سرزمین عشق
دسته بندی ها
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
پشتيباني آنلاين
پشتيباني آنلاين
آمار
آمار مطالب
  • کل مطالب : 249
  • کل نظرات : 0
  • آمار کاربران
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آمار بازدید
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • ورودی امروز گوگل : 0
  • ورودی گوگل دیروز : 0
  • آي پي امروز : 0
  • آي پي ديروز : 0
  • بازدید هفته :
  • بازدید ماه :
  • بازدید سال :
  • بازدید کلی :
  • اطلاعات شما
  • آی پی : 3.145.119.199
  • مرورگر :
  • سیستم عامل :
  • امروز :
  • درباره ما
    ♫ Land of Love ♫
    به وبلاگ من خوش آمدید
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



    امکانات جانبی


    خاطرات خنده دار سری 1

      

    یه رفیق دارم(از کاربرای فورجوک هم هست) هروقت میرفتیم سالن فوتسال مینداختنش دروازه(اخه چاق بود) خخخ بعد این چنتا پنالتی لایی گل خورد حتی از وسط زمین هم لایی میخورد 
    دیروز اومده تو یکی از شبکه های اجتماعی ..... بوک نوشته:
    تو دانشگاه لقبمو گذاشتن مانوئل نویر خخخ
    منم پایینش نوشتم اینا رو برای کسی بگو که لایی گل خوردنت رو از وسط زمین ندیده باشه اعتماد به نفستو اگه سوشا مکانی داشت دروازبان سال آسیا میشد خخخخخ

     

    ********************************************************************

    یعنی خلاقیتهای که من تو قایم کردن کیف و کفش و چادر خاله ام وقتی میومدن خونه مون داشتم ( فقط برا اینکه نرن) مایکل تو فرار از زندان نداشت البته بماند که بعد رفتنشون چقدر کتک میخوردم.......... فکر کنم همون کتکا بود که این استعداد خدادادی منا کور کرد.................. هیییییییییییی روزگار

    ********************************************************************

     اعتراف ميكنم يه بار پنجم دبستان اول صبح بود تازه رسيده بوديم مدرسه،يدفعه من حالت تهوع شديد گرفتم و دوييدم تو حياط و تو آب خوري بالا اوردم…زياد!!!… بعد كه كارم تموم شد شير آبو باز كردم تميز كنم اونجارو،ديدم بعله شير اب يخ زده!هيچي ديگه منم با كمال ارامش دهنمو با دستمال پاك كردم و رفتم سر كلاس!كه يدفه صداي جيغ از تو حياط بلند شد!بچه ها ميگفتن يكي تو اب خوري بالا اورده!منم برااينكه ضايع نشه گفتم جدي ميگين؟!اونا هي به اون شخصي كه اين كارو كرده بود فش ميدادن و جالب اينجاست منم تايييد مي نومودم!!!

    ********************************************************************

     

    یادش به خیر...
    چن وقت پیش امتحان داشتیم،امتحانمون رو که دادیم از کلاس اومدیم بیرون...داشتیم با دوستان غیبت یکی از همکلاسیا رو میکردیم و میخندیدیم و من هم داشتم ادای اون بنده خدا رو درمیاوردم که دیدم یه خانومه وایساده ما رو نگا می کنه یه لبخند ژکوند هم رو لباشه...همون خانومه اومد جلو ازمون پرسید
    خانومه-دوم تجربید؟!
    ما-آره چطور؟!
    خانومه-هیچی بین حرفاتون اسم دخترمو شنیدم...
    من

    ********************************************************************

    عاغا چن وخ پیش رفته بودم تو یه چت رونی ، بعد یه دختری تو خصوصی باهام حرف میزد ، بعد از چن دقیقه گوشبم زنگ خورد ، بهش گفتم تلفن(یعنی اینکه تلفنم زنگ خورد یکی دو دقیقه دیگه بر می گردم)
    خلاصه تلفن رو که قطع کردم برگستم دیدم طرف شماره شو داده.تو نگو فک کرده منظورم از تلفن این بوده که شمارتو بده !!!!!!
    بی شوهری است دیگر....این بلا ها را سر آدم میاورد
    ینی از اون روز پامو تو هیچ چت رومی نذاشتم!!!!!

    ********************************************************************

    ی بار تو کلاس بودیم دبیرمون(مرد بود) میخواست رو تخته ی چی بنویسه اما ماژیک نداشت بعد ازمون پرسید کی ماژیک داره؟؟؟
    من گفتم من ماژیک دارم!!
    بعد دبیرمون گفت به به چه دانش آموزی!!!
    بعد من اشتباهی های لایترمو(high lighter)در اوردم و بهش دادم
    بعد جلو 30 نفر دیگه گفت این های لایتره ماژیک نیست!!!

    ********************************************************************

     

    اقا خواخرم امروز منتظر بوده دوستش براش کپی جزوه بیاره(خودش نمینویسه جا میمونه) میگف:4تا پسر از کنارم رد شدن رفتن اونور واسادن یعنی جوری که صداشون قشنگ شنیده میشده اونجا هم خلوت بوده بعد یدفه یکی از دوستای این پسرا میره میشینه پیششون گریه میکنه وشروع میکنه به فش دادن مخاطبش که احتمالا خیانت کرده بوده هی داشته زجه میزده یدفه یکی از دوستاش میگه یه دیقه خفه شو بینم اینی که واسه این دختره(خواخرم)جزوه میاره دختره یا پسر،پسره هم با اشک تو چشاش میگه من دارم عین سگ گریه میکنم اونوقت تو به فکر اونی؟؟بعد سر اینکه اونی که جزوه میاره دختره یا پسر 100 تومن شرط میبندن بعد که دوست خواخرم میاد اونی که شرط بسه بود دختره میگه عا دیدین دختر بود حالا زود 100تومنو بدین زود باشین
    خواخرم بعد از دیدن صحنه0--0*
    پسره درحال گریه*--*

    ********************************************************************

    یکی از آپشن هایی که در کودکی داشتم، این بود که تیکن بازی میکردم بعد که خونم از یک سوم کمتر 

    میشد...بازی رو restartمی کردم(^~^)...تازه جای جالبش اینجاس که وقتی هم خون دشمنم از یک سوم 

    کمتر میشد دوباره restartمیکردم...میگفتم آخه اون بی چاره که دست نداره restartکنهಠ╭╮ಠ،،، غصه 

    (قصه)نخور خودم برات restartمیکنم(∩_∩)...

    بله،و این گونه بود که نه من بازی رو میبردم نه اون طرف بد بختヽ(^。^)丿

    و جالب تر از همش اینه که من الان تو یکی از بهترین دبیرستان های نمونه دولتی کشور درس میخونم و 

    قصد دارم تو رشته فیزیک هسته ای هم تحصیل کنم با این وضعیت(•ิ_•ิ)

    ********************************************************************

    آقا ما یه بار رفتیم یه موبایل فروشی یه شارژ خریدیم این آقاهه از ما خوشش اومده خلاصه بعد از پیدا کردن خونه ما و فرستادن مامانش قرار شد بیان خواستگاری.
    خانوادم ازم پرسیدن میشناسیش؟الکی گفتم نه حالا اومدن خواستگاری مامانم میگه
    شما چجوری از دخترم خوشتون اومده؟پسره نه گذاشت نه برداشت یهو جلو همه گفت دخترتون اومدن شارژ خریدن منم از سنگین و رنگین بودنشون خوشم اومده یعنی وقتی اینو گفت من مردم از خجالت.خو این چه وضعشه؟؟؟؟داماد اینقدر راستگو؟؟؟مجبوری بگی اومده شارژ بخره؟؟؟؟

    ********************************************************************

    چن باری مچه دخدررو گرفتم...‏
    من:تو که انقد دورت شلوغ بود واسه چی اسرار داشتی بامن ادامه‏ بدی
    اون:حرفه مفت نزن،چون فک میکردم آدمی،ببین اصن واسم مهم نیس راجبم چی فک میکنی!!‏
    من: احسان کیه؟؟؟‏
    اون: مثه داداشم میمونه دوس پسر دوستمه بعضی موقها اس ام اس میده‏
    من: آها داداشت، اونوخ رضا چی؟؟
    اون: اونو که اصن آدم حساب نمیکنم اصلا به تو چه‏!‏‏!‏
    من: من چی بودم؟؟‏
    اون:گفتم که فک میکردم آدمی!!! الانم صرفا دارم جواب سوالای مسخرتو میدم اگه قط کنی خوشحال میشم‏
    من: باشه دیگه سوالی ندارم باید برم ماشینمو از لوکس اسپرت تحویل بگیرم خوش باشی خدافظ (حالا دوروغا ^_^ )‏
    بعد نیم ساعت اس داد : هه که چی اسم ماشینو اوردی؟که بگی باز ماشین گرفتی؟ ‏
    بازم اون:به فرضم گرفته باشی واقعا فک میکنی واسه من این چیزا مهم بود؟‏!‏‏
    و بازم اون: بیخود فک نکن که برمیگردم با تهمتی که زدی نمیتونم کنار بیام!!! :‏|‏‏
    و همچنان اون : واقعا که، ینی دوستت دارم گفتنات الکی بود چرا جواب نمیدی؟؟‏
    کماکان اون: باشه فقط یادت باشه واسه تولدم کادو نخلیدی!!! :| بنده خدا سه روزه داره پیام میده :‏)‏‏)‏‏)‏‏)‏

    ********************************************************************

    ازبچگی خیلی شر بودم.معلماو ناظما همیشه ازدستم شاکی بودن اما چون درس خون بودم زیاد کاریم نداشتن.یه بارپیش دانشگاهی بودم با بچه ها قرارگذاشتیم امتحان ریاضی رو که داشتیم لغو کنیم آخه هیچکس نخونده بود منم که خونده بودم بخاطربقیه بیخیال شدم و یه نقشه خوب برای آقای رفیعی دبیرریاضیمون طراحی کردم؛یکی از بچه هاروگذاشتیم کشیک بکشه وقتی دیدآقای رفیعی داره میادسمت کلاس ما سریع به ما خبرداد.منم یه چسب رازی کامل رو روصندلیش خالی کردم.همه مون سرمون روکردیم تو کتاب که مثلا داریم درس میخونیم؛بیچاره رفیعی وقتی اومد تو کلاس و مارو در اون حالت دید؛یه لحظه چشاش گرد شد آخه ازبچه های شری مثلما انتظار نداشت که اون جوری ساکت بشینیم و مثل آدم درس بخونیم.خلاصه رفت و نشست رو صندلیش و مشغول آماده کردن برگه های امتحانی شد.حضور و غیاب کرد و خواست ازجاش بلند بشه؛توجاش نیم خیزشد اما یه لحظه مکـث کرد وسعی کرد دوباره امتحان کنه.بچه ها تو اون لحظه مـثل لبو قرمز شده بودن و خنده شون روبه زور نگه داشته بودن.بدبخت رفیعی شلوارش بدجور به صندلی چسبیده بود و هیچ رقمه نمیتونست جدا بشه منم طاقت نیاوردم و زدم زیرخنده با خنده من کلاسم ترکید.بخاطر اون روز یه هفته ازمدرسه اخراج شدم

    ********************************************************************

    دیروز کلاس ریاضی داشتیم ، یکی از پسرا دو دقیقه بعد از استاد اومد تو کلاس،استاد گفت لطف کنید بیرون تشریف داشته باشید
    20 دقیقه بعد یکی از دخترا دور باز کرد ، با عشوه گفت:استااااااد اجازه هس؟
    استاده هم با لبخند گفت باز که دیر کردین خانوم.بفرمایید!!!!!!!
    من @-@
    دانشجو ها 0-o
    کمپین توقف خشونت علیه زنان :))))))))))))))))))
    انجمن دفاع از حقوق زنان:این یکی رو دیگه اصلا نمی تونم توصیف کنم!!!

    ********************************************************************

    آقا..(حالا هر چی..)نمیدونم اسم اینو چی بزارم .بعد از مدت ها رفتیم یه کاسبی کنیم..توی بازار مشغول فروختن گوجه بودیم(آره اون موقع که کیلو6000بود)[حالا من خیلی توی دانشگاه کلاس می زارم]..که دیدم دخترای کلاسمون جلوم وایسادن و یجور خاصی نگام میکنن واین تازه اولش بود بعد از اونا مسئول آموزش دانشگاه هم اومدکه اونم خانم بود و همین طور خیلیای دیگه باهاشون کلاس داشتم و خب تا فعلا اثر این بوده که توی یونی همه منو با انگشت به هم نشون میدن و قیافه من این جوری میشه-o!O- [$$%&]

    ********************************************************************

    اااااااااااااقا من دیشب خواب بودم بلند شدم برم دست شویی رفتم داخل دستشویی دیدم هیچی سر جاش نیست یکم که بیشتر توجه کردم دیدم خواهرمم تو دستشوییه حالا یه ساعت همونجوری وایستادم مغزم یکم که لود شد فهمیدم این اتاق خواهرمه اصن دستشویی نیست هیچی دیگه تا 1ساعت بعد اینقدر خندیدم خوابم نبرد صب واسه مامانم اینا گفتم حالا نخند کی بخند.....
    بزن لایکووو

    ********************************************************************

    منبع:

    4jok.com

     


    بخش نظرات این مطلب


    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:







    تبلیغات
    نویسندگان
    ورود کاربران
    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع
    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری
    تبادل لینک هوشمند

      تبادل لینک هوشمند

      برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ♪♫ ♬♪♩♭♪♫ ♬♪♩♭♪♫ ♬♪....هــــــانــــا....♪♫ ♬♪♩♭♪♫ ♬♪♩♭♪♫ ♬♪ و آدرس hanna.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






    آخرین نظرات کاربران
    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان

    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان

    تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

    2010-2013 © تمامی حقوق مادی و معنوی مطالب، تصاویر و قالب متعلق به ((♫ Land of Love ♫ )) بوده و کپی برداری از آن فقط با ذکر لینک سایت مجاز می باشد. ترجمه شد توسط قالب گراف
    قالب طراحی شده و استفاده شده در: دانلود کرال و ترجمه و سئو و انتشار از:قالب گراف

    Facebook Twitter RSS

    الکسا

    به ♫ Land of Love ♫ امتیاز دهید